Veelgestelde vragen

Direct antwoord op uw vraag

De standaard levertijd op vrijwel al onze producten is 10 werkdagen + routedag. In het geval van markiezen en het buitenleven programma is de levertijd 15 werkdagen + routedag. 

Als er een product voor retour is aangemeld proberen we deze de volgende routedag mee retour te nemen.

U kunt een service het beste aanmelden door middel van een service formulier. Hiermee verstrekt u de meest volledige informatie in één keer zodat we deze direct in behandeling kunnen nemen.

Dit formulier kunt u hier downloaden.

Als er een fout in de orderbevestiging zit, of u twijfelt of het goed staat kunt u het beste zo spoedig mogelijk contact met ons opnemen. Na 24 uur zetten we de order in productie om de levertijden te kunnen halen. Wijzigen van de order kan dan niet meer. 

Indien u toch een wijziging heeft na 24 uur en binnen 72 uur dan kunnen we de order nog annuleren en opnieuw opstarten. Dit heeft wel een vertraging in de levering tot gevolg. 

Na 72 uur kunnen we de order niet meer annuleren. 

We leveren uit op vaste routedagen, dus de dag dat u geleverd krijgt is bekend. Hoe laat op de dag is niet te voorspellen, dit is afhankelijk van vele factoren zoals het aantal stops, de drukte in het verkeer etc.

Er is wel de mogelijkheid dat u gebeld wordt als u de volgende stop bent. Zo weet u dat de chauffeur eraan komt.  Als u dit wilt neem dan contact op met de verkoop afdeling via info@sunpoint.nl
 

Algemene vraag stellen

Wij van Sunpoint proberen al onze dealers met evenveel passie en toewijding te voorzien van de beste producten die in de markt aanwezig zijn. Als u ook een zonweringsproduct van Sunpoint wenst te bestellen kijkt u dan op de dealerlocator waar de dichtstbijzijnde Sunpoint dealer zit.

Dealerlocator

Stel uw zonwering samen